Strona główna → Konkurs „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”

Konkurs „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”

Zapraszam uczniów klas IV-VII do szkolnej edycji konkursu „Dzień Bezpiecznego Internetu:Działajmy razem!”

Konkurs jest dwuetapowy. Z prac wykonanych zgodnie z regulaminem konkursu zostaną wyłowione przez jury te, które przejdą do drugiego etapu i zostaną przesłane do  Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 w Radomiu do etapu międzyszkolnego.

Prace wyróżnione na etapie szkolnym zostaną nagrodzone ocenami celującymi z informatyki i słodkim upominkiem.

Pace należy dostarczyć do szkolnego opiekuna konkursu p.Haliny Majkusiak wraz z uzupełnioną kartą zgłoszenia do 20 lutego 2019r.

 

 

Regulamin konkursu plastycznego  w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu 

 pod hasłem „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!" 

I. Organizator:

Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 im. E. Bakalarza

ul. Energetyków 10

26-613 Radom

tel. 48 36-06-766

              e-mail: sekretariat@psp19.radom.pl
             
bozena.olszowska@psp19.radom.pl 

II.      Adresaci konkursu: uczniowie klas IV-VII

III.    Cele konkursu:

1.    Propagowanie aktywnego uczestnictwa w współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online.

2.    Promowanie pozytywnych zastosowań internetu, promocja tolerancji oraz tworzenie kultury zrozumienia.  

3.    Rozwijanie twórczej inwencji i plastycznej ekspresji uczniów

4.    Organizacja wystawy konkursowej, na której zostaną zaprezentowane wyróżnione prace.

IV. Warunki uczestnictwa w konkursie : 

1.    Konkurs przeprowadzony będzie w dwóch etapach:

-     szkolnym,

-     międzyszkolnym

2.  Prace muszą być indywidualne, własne i niepublikowane wcześniej.

3. Etap szkolny konkursu obejmuje przygotowanie przez uczniów prac plastycznych w dwóch kategoriach

nawiązujących do tegorocznego hasła „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”

    - Praca może być wykonana dowolną techniką plastyczną na kartce formatu A3.

    - Praca może być wykonana w programie graficznym Paint, format A4, nie może zawierać wstawionych gotowych clipartów, rysunki mają być wykonane własnoręcznie przez uczniów i wydrukowane, ewentualnie plik może być przesłany do druku mailowo do opiekuna konkursu i wydrukowany na miejscu.

4. Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę z każdej kategorii konkursu.

5. Etap międzyszkolny: prace wraz z informacją o uczestniku (imię, nazwisko, klasa, szkoła, opiekun) należy przesłać do 22 lutego 2019 roku (piątek) wraz z kartą  zgłoszenia lub złożyć w sekretariacie szkoły, bądź u organizatora konkursu sala nr. 8  

6. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.

7. Ogłoszenie wyników nastąpi 26 lutego 2019 r. i zostanie opublikowane na stronie internetowej szkoły www.psp19.radom.pl.

8. Nagrody będą do  odebrania  w sekretariacie szkoły lub u opiekuna w Sali nr. 8

9. Prace przekazane na konkurs pozostają własnością organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji.

 V Dane kontaktowe:

 

Opiekun konkursu: bozena.olszowska@psp19.radom.pl 

 Zapraszamy

Karta zgłoszenia