Konkurs „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”
Zapraszam uczniów klas IV-VII do szkolnej edycji konkursu „Dzień Bezpiecznego Internetu:Działajmy razem!”
Konkurs jest dwuetapowy. Z prac wykonanych zgodnie z regulaminem konkursu zostaną wyłowione przez jury te, które przejdą do drugiego etapu i zostaną przesłane do Publicznej Szkoły Podstawowej nr 19 w Radomiu do etapu międzyszkolnego.
Prace wyróżnione na etapie szkolnym zostaną nagrodzone ocenami celującymi z informatyki i słodkim upominkiem.
Pace należy dostarczyć do szkolnego opiekuna konkursu p.Haliny Majkusiak wraz z uzupełnioną kartą zgłoszenia do 20 lutego 2019r.
Regulamin konkursu plastycznego w ramach Dnia Bezpiecznego Internetu
pod hasłem „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!"
I. Organizator:
Publiczna Szkoła Podstawowa nr 19 im. E. Bakalarza
ul. Energetyków 10
26-613 Radom
tel. 48 36-06-766
e-mail: sekretariat@psp19.radom.pl
bozena.olszowska@psp19.radom.pl
II. Adresaci konkursu: uczniowie klas IV-VII
III. Cele konkursu:
1. Propagowanie aktywnego uczestnictwa w współtworzeniu twórczego i bezpiecznego środowiska online.
2. Promowanie pozytywnych zastosowań internetu, promocja tolerancji oraz tworzenie kultury zrozumienia.
3. Rozwijanie twórczej inwencji i plastycznej ekspresji uczniów
4. Organizacja wystawy konkursowej, na której zostaną zaprezentowane wyróżnione prace.
IV. Warunki uczestnictwa w konkursie :
1. Konkurs przeprowadzony będzie w dwóch etapach:
- szkolnym,
- międzyszkolnym
2. Prace muszą być indywidualne, własne i niepublikowane wcześniej.
3. Etap szkolny konkursu obejmuje przygotowanie przez uczniów prac plastycznych w dwóch kategoriach
nawiązujących do tegorocznego hasła „Dzień Bezpiecznego Internetu: Działajmy razem!”
- Praca może być wykonana dowolną techniką plastyczną na kartce formatu A3.
- Praca może być wykonana w programie graficznym Paint, format A4, nie może zawierać wstawionych gotowych clipartów, rysunki mają być wykonane własnoręcznie przez uczniów i wydrukowane, ewentualnie plik może być przesłany do druku mailowo do opiekuna konkursu i wydrukowany na miejscu.
4. Każdy z uczniów może przekazać tylko jedną pracę z każdej kategorii konkursu.
5. Etap międzyszkolny: prace wraz z informacją o uczestniku (imię, nazwisko, klasa, szkoła, opiekun) należy przesłać do 22 lutego 2019 roku (piątek) wraz z kartą zgłoszenia lub złożyć w sekretariacie szkoły, bądź u organizatora konkursu sala nr. 8
6. Autorzy najlepszych prac otrzymają nagrody rzeczowe oraz dyplomy.
7. Ogłoszenie wyników nastąpi 26 lutego 2019 r. i zostanie opublikowane na stronie internetowej szkoły www.psp19.radom.pl.
8. Nagrody będą do odebrania w sekretariacie szkoły lub u opiekuna w Sali nr. 8
9. Prace przekazane na konkurs pozostają własnością organizatora, który zastrzega sobie prawo do ich publikacji.
V Dane kontaktowe:
Opiekun konkursu: bozena.olszowska@psp19.radom.pl
Zapraszamy